Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ny mobil - hjälp?

Jag behöver en ny mobil, bindningstiden på min abbonnemang har gått ut och min mobil sjunger på sista versen.. Men herregud, det är ju helt omöjligt att hitta en som jag vill ha. Och NEJ jag vill INTE ha en Iphone. Absolut inte. INte på några villkor. Jag vill heller inte ha en med touchscreen för jag tycker inte att det är fint att peka, inte alls faktiskt..
Och framförallt, jag vill helst av allt ha en nokia. Men det är nog bara att inse att så kommer det nog inte att bli.

Jag har till och med börjat kolla på Sony Ericsson, fast jag lovat mig själv att inte svika Nokia och mitt fosterland, eller nja inte riktigt men det land som min familj faktiskt härstammar ifrån..

Denna tycker jag verkar ganska bra, eller? Klicka på bilden för mer info..

Har dock så svårt med deras knappsats.. ja. helt enkelt ska det ju inte vara.

Eller hittar du någon bättre här?

Hjälp mig, jag har beslutsångest!






Mirre
03 March, kl. 10:11 | Blogg;

Mobilen på bilden kan jag verkligen rekommendera. Har en sådan själv och är supernöjd. Jättebra kamera i den vilket för mig i alla fall var en viktig del så jag alltid har en bra kamera i närheten att fotografera mina barn. =)

Anonym
03 March, kl. 15:13 | Blogg;

En nokia 6303 är väldigt bra och kan klara att åka i golvet några gånger :-)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback