Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

1 år

Min lillskrutt har blivit 1 år, jag vet inte vart året har tagit vägen och det enda jag kan konstatera är att jag fått en underbar son som fyller mina dagar med så mycket kärlek.
Förra lördagen hade vi kalas för honom här hemma med hela släkten (ja.. utom de där som flytt till cypern..)
Benjamin njöt av allt bus, stoj och stim och var väldigt skeptiskt till tårtan


i centrum bland kusinerna!


tur man har kusiner som visar hur man gör med de nya leksakerna


inga tecken på att bilja blåsa ut ljuset i tårtan, men spännande var det..


skeptisk till tårtan

gick bättre när jag fick smaka själv

vill du ha mamma???

kusinerna hjälper till att öppna det stora paketet medan benjamin är fascinerad av en ny leksak


en finfin bil fick han av morbror och anna



Tack alla för fina presenter!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback