Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

gunga!





Benjamin älskar att gunga, försökte fånga glädjen på bild men det är ju helt omöjligt.. Han tjuter av förtjusning och skrattar om vartannat, härligt! Skönt med lekplats nära.






Linda
05 May, kl. 22:02 | Blogg; http://familyspace.blogg.se/

Hej!

Det är en riktig liten goding ni har!

Det e så lustigt för jag har blivit tipsad om dig av två olika personer när jag efterfrågat någon som sjunger grymt bra och kanske kan tänkas sjunga på en vigsel. Också fick jag denna bloggadress och inser att jag varit här inne och läst flera gånger haha. Bla en gång nnär du skrivit om att vårt kök och badrum nästan blir likadana haha. herregud vad världen är liten ibland.... Fick iaf tips från en gammal vän som känner dig Josefine Bergman.



Min fråga är om du skulle kunna tänka dig att sjunga två låtar på vår stoora dag den 24 juli 2010? Eller om du möjligtvis känner någon annan som kan och vill hjälpa oss. Bröllopet är i Skåne på Ellinge slott utanför Eslöv. Du får gärna höra av dig till mig på min mail så kan vi prata vidare via mailen. Tycker både du och din vän maria sjunger väldigt bra (kolalde på filmerna från ert fina bröllop - du var super vacker!). Ha det bra.

MVH

Linda

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback