Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Jag är stolt!

Idag har jag sprungit vårruset, jag sprang nästan hela tiden och detta trots att jag inte haft någon som helst möjlighet att träna och ladda för detta pga förkylningar, penicillinkurer, maginfluensa och dyl. Och trots allt detta joggade jag 5 kilometer på 40 minuter! Wow! Och jag är så stolt över mor min som kom i mål bara någon minut efter mig, heja mamma, du är bäst! Är grymt sugen på att träna hårt i sommar och springa tjejmilen i spetember, det borde ju inte vara omöjligt, detta var ju ganska lätt.

Dock var det svinit kallt idag, knappa sju grader och när man väl slutat springa och skulle njuta av picnicen efteråt så frös man helt makalöst mycket. Ringde älskling och bad honom sätta igång bastun och det var nog det bästa på heeela dagen, 20 minuter i bastun och en kall öl. Nu har jag duschat i vår takdusch som äntligen kom på plats idag efter diverse strul. Och imorgon slipper jag diska för hand för nu är diskmaskinen fixad och inkopplad. Tack rörbolagen i Halmstad, ni är pålitliga!!! Nu saknas bara lite lampor här och var och el i en del av kontakterna, imorgon bitti kommer securitas och installerar larmet.


Lillskrutten åt revben för glatta livet igår, mums! observera den provosoriska lamlösningen i bakgrunden!

sover sötast i hela världen, men inte godast tyvärr..

Nu ska jag bokstavligt talat slänga mig i sängen och sova så gott så gott, kommer troligtvis inte kunna gå imorgon.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback