Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Sällskap?

Jag funderar starkt på att sätta ut en kontaktannons någonstans, Andreas har nytt jobb och jobbar numera bara varannan vecka, men då HELA veckan och framförallt hela kvällen. (sen är han ju ledig en hel vecka däremellan, så jag ska inte klaga) men jag känner mig lite ensam här hemma så min kontaktannons skulle se ut ungefär såhär:


 

Trevlig person/trevliga personer sökes för sällskap ojämna veckor mellan 19 och 21. Du ska ha gott humör, humor och gilla sällskapsspel, rödvin och snyftiga kärleksfilmer. Du får sällskap av en dödstrött och gnällig mamma som somnar till tvn, i efterrätten, med näsan i yatzytärningarna. Eventuellt kan umgängestiden förlängas till 23 på helger, under förutsättningarna att jag får barnvakt så att jag kan sova lite på dagen för att ladda...

Hör av dig!


 

Vad tror ni, skulle jag få något sällskap?






Jenny
05 May, kl. 22:02 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Du hade gärna fått sällskap av mig men kanske ingen bra kombination med två dödströtta och gnälliga mammor som somnar i soffan ;)

Maria
05 May, kl. 05:52 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

Du får gärna komma hit och gnälla och somna i min soffa vännen, anytime!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback