Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

...

Ännu en dag till ända och jag är så trött så trött och har så ont i min stackars rygg.. För många timmar med pluggande framför datorn tar ut sin rätt på kroppen. Skönt att det snart är över, då ska jag vila lite mer om dagarna, tror min stackars kropp behöver det, magen känns så tung om kvällarna att jag hade behövt något att bära den med..

Blev bjuden på frukost av Emmi imorse, så gott att få komma till nybakade scones och en trevlig pratstund såhär mitt i veckan, får absolut bli fler gånger! Hon bor ungefär 200 meter härifrån men jag höll verkligen på att frysa ihjäl på den biten, vilket extremt ruggigt väder! Andreas har börjat lägga plattorna i tvättstugan, det kommer bli så fint!

Ikväll kom syster på busigt besök, hon och benjamin har busat som galningar i flera timmar, inte undra på att han (säkert hon med) sover som en stock just nu. han har börjat säga -mer, mer! när han vill att man ska fortsätta göra något speciellt med honom, jag sjöng -ja ser det snöar när vi skulle handla och sen fick jag inte vara tyst..

Nu blir det sängen här, innan jag faller ihop och somnar med datorn som huvudkudde.

I min nya varma vinterjacka som täcker magen!!!

Visst kommer det bli fint?!

benjamin är en mästerfotograf, får typ ta bort ett 30 tal bilder av detta slag när han varit i farten. Jag är nämligen rädd för att få tinnitus därför får han låna kameran ibland.

Har förresten gjort egen pepparkaksdeg idag, så gott. Med mycket mandel i. Sån deg som är som en lång rulle som man skär av bitarna. Mums! Tror att de små korvarna åker in i frysen, annars är risken stor att jag äter upp dem innan de hinner bli gräddade!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback