Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ge mig jul NU!!!

Jag längtar så extremt mycket till julen, det är alltid samma visa! Fast i år går jag steget längre, jag har redan tjuvlyssnat på favoritjulsångerna, jag har smygsmakat pepparkaka och idag åkte jag faktiskt och köpte ett paket pepparkakor (Göteborgskex pepparkakshjärtan, bakade med smör, de enda riktigt goda) och glögg. Nu ska jag bara plugga någon liten minut till sen ska jag njuta av detta innan läggdags.


Var för övrigt med Benjamin på 18 månaders kontroll på BVC igår, han var nyvaken och på sitt allra sämsta humör stackarn. Men i övrigt blev han godkänd. Han fick spruta som han knappt reagerade på, han blev nästan argare när vi skulle mäta honom. han hade för övrigt växt 4 centimeter på 3 månader, min ståtlige son!

20 minuter mer plugg, sen GLÖGG!!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback