Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Härliga fredag!

Trött som en gnu är jag idag, sover sååå dåligt. Hoppas inte det ska vara såhär under resten av graviditeten, 3 månader med kass sömn  och jag kommer aldig orka med någon förlossning! Benjamin somnade dock i sin egen säng utan större bekymmer även igår, skönt. Vaknade dock redan vid halv 2 och kom in till oss, fast jag blir ju egentligen bara glad när han kommer, det är ju såå mysigt och dessutom sover jag bättre, fast det lär väl ändras.

Skrev slutprov i ämnet småföretagande förra veckan och nu imorse kom detta svar:

Mycket bra svar och relevanta kommentarer.
Slutbetyg MVG

Yeyyy!!! Sjukt nöjd. Men, nu måste jag stressa vidare med de andra uppgifterna.. Suck!

Kan ni förstå att man gärna vill sova jämte en sån här goding, det är svårt med barn som växer upp..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback