Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Noll motivation

Det går sååå segt med pluggandet idag, jag försöker tänka logisk och enkelt istället för att krångla till allt men jag får inte ihop det. Vilket gör att jag fastnar och inte kommer någonstans. Grr!

Tror faktiskt att jag ska slopa svenska C, Engelska C och folkhälsokunskap de två resterande pluggtimmar jag har idag och istället koncentrera mig på spanskan. Får de om det går. Idag har jag nämligen inte lust att analysera ett känt tal, analysera och jämföra två engelska dikter (gamla sådana med jobbigt segt språk) och jag har inte heller lust att föreslå förändringar i det lokala folkhälsoarbetet för att nå de nationella målen?
Visste ni förresten att ett delmål till nationella folkhälsokommitténs nationella folkhälsomål nr 12 - minskat tobaksbruk - är "en tobaksfri livsstart från år 2010" Ett ganska intressant mål, speciellt med tanke på att det är 2010 idag. Undra hur de tänkt? Ska man förbjuda rökande mammor och belägga dem med böter om de röker som gravida eller med små barn i sin närhet. Det tycker jag. Höga jävla böter kan det vara. Jag tycker riktigt riktigt illa om när man röker i små barns närhet! BLÄ!

Nä, nu får det bli lite spanska

Å den lilla magen den växer..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback