Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Pysselkväll med mamsen!

Igår hade jag och min bästaste älskade mamma pysselkväll. Det gjordes kransar i första hand, samtidigt som vi tittade på Idol, gäller att vara tidseffektiv :) Jag fick även till 3 julgrupper och en adventsljusstake. Var supermysigt och vi avslutade kvällen med lite bastubad..

Pysseltime

Mamma fixar sin fina krans

Det är inte helt lätt att välja hur de ska se ut..

Såhär blev min krans


En liten julgrupp

En lite större julgrupp

Är så lycklig för att ha min mamma nära och så närvarande. Igår underhöll hon både mig och Benjamin och idag har hon passat benji så att jag kunde åka och sjunga, Och äta lunch på älsklings jobb utan att behöva slänga i mig maten. Idag har eftermiddagen spenderats hos mamma med henne, syster och bror. Älskade familj!
Nu är jag slut och ska faktiskt säga hejdå till denna dag. Imorgon är det första advent!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback