Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Shopping!

Har i eftermiddags/kväll varit på en liten shoppingtur på Eurostop. Inte helt enkelt med en vild 1 1/2 åring men med lite stöd och hjälp från min älskade syster (tack, du är världens bästa) och lite underhållning en stund av min underbara bror och anna så gick det trots allt. Kom hem med en julklapp till mannen, en fleecetröja och nya vantar till benji, en bok till mig (Gynnings Ego woman) och pynt och pyssel. Ska försöka få till ett par julgrupper i helgen och en fin adventsljusstake kanske, får se om det blir en tur i skogen imorgon för att fixa lite lingonris och mossa..

Benjamin fick äta Mcdonalds till kvällsmat, men det lockade inte så mycket, förutom äppeljuicen, den satt fint. Men jag förstår honom, det är verkligen vedervärdigt, pommesen smakade riktigt illa och var sega och sladdriga, nuggetsen var knappt varma och sega de med det enda som var gott var morötterna och hur svårt är det att misslyckas med det?? Nä, hädanefter ska jag bojkotta donkan!!

Fick hem min nya pump tidigare, Är fortfarande helt lyrisk över denna service! Det är alltså företaget som ger fantastsik service, tyvärr inte sjukhuset. Har ringt som en galning till medicinkliniken och först klockan 4 fick jag tag i min sköterska, riktigt dåligt tycker jag!! Fcik frågan om jag ville ha en likadan färg som jag har på den förra och svarade att det inte spelade någon roll, den jag har är mörk grå, nästan svart. Men lite senare blev jag lite orolig för att jag skulle få en chockrosa eller knallblå. Nu kom det en likadan. lika bra det tror jag..

Det kanske hade varit ballare med en av dessa?
De finns säkerligen bara i USA, i Sverige ser man väl till att skattebetalarna slipper betala för extra skojigheter som skal till pumpen. I USA bekostas ju pumpar direkt att användaren. Tur för mig att vi bor i välfärdssverige, vilket vi förmodligen inte gör i en evighet så det gäller att börjar spara inför framtida insulinpumpinköp!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback