Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Snö, snö och åter snö!

Vilket vintrigt landskap som sträcker sig utanför fönstret. Och kallt är det med. Var ute med mammas Freja för en stund sedan och isvindarna går rakt igenom alla kläder... brr!
Jag försöker plugga, men som vanligt är det jobbigt med motivationen. Fick skickat in min sista uppgift i folkhälsokunskapen och imorgon ska jag skriva slutprov. men har inte en susning om vad jag bör kunna, läraren kan inte ge mig svar eftersom proven ser olika ut i olika kommuner. Vilket sjukt system. Boken ger mig ingen direkt kunskap. Får väl helt enkelt gå dit och hoppas på det bästa..

Har beslutsångest om mitt hår. Har gått till Stina på Hår & Sånt nu ett par gånger och faktiskt blivit blond! Men nu känner jag att jag inte har råd, det är så mycket annat pengarna ska gå till; julklappar och alla grejer till bebisen, barnvagn och babyskydd och bla bla bla..och det kostar nästan 1500 spänn att bli fin i håret och så varar det i typ 6 veckor.. Förr gjorde jag slingor själv, fungerade alltid jättebra, så varför tvekar jag nu?! 

Nä nu får jag snart ringa hem man och barn, det är tomt här hemma utan dem och nu pallar jag inte plugga mer idag!

och internet bråkar så det blir ingen bild!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback