Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vaccin??

Jag vaccinerade mig inte mot svininfluensan förra året, hade planer på det ett tag men vaccinet var slut de gåger jag väl skulle göra det och till slut beslöt jag mig för att låta bli. Jag var helt enkelt mer rädd för de eventuella biverkningar jag kunde få av vaccinet än att bli sjuk. Nu senast när jag var hos barnmorskan så pratade vi om detta och hon tyckte att jag skulle gå å vaccinera mig mot den "vanliga" influensan i år. Men jag är såååå skeptisk. Samtidigt kan tanke på att bli riktigt sjuk oroa mig men det gör även biverkningarna av sprutan. Är det verkligen bra för bebisen?

Gaaahhh! Detta veleri. Någon som ken ge mig ett vettigt råd och motivering, tack!





Sanna
11 November, kl. 16:16 | Blogg; http://sannaeleonornilsson.blogg.se/

jag tänker såhär: de inom vården vet förhoppningsvis vad de pratar om, och hon skulle inte råda dig till att ta sprutan om det var farligt eller var en dum idé. lycka till i ditt val :)

Jenny
11 November, kl. 21:52 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Min åsikt är att jag skulle ALDRIG ta sprutan. Är en väldigt privat anledning men bara för jag känner starkt för att jag inte skulle göra det även om det inte är bevisat på något viss men vi vet inte... Så vill jag berätta. Förra året tog jag sprutan som skulle vara såååå bra. Men för min del slutade det i ett MA..... :( Vet självklart inte om det var av sprutan eller att något va fel. Men de lilla lilla hjärtat hade slutat slå samma vecka jag tog sprutan... Men självklart kunde det varit något annat. Men jag skulle aldrig göra om samma sak...



Nu blev det väldigt privat men men jag var bara tvungen att berätta...



Hoppas allt är bra med dig och din familj. Kramar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback