Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Blööö!

Var lätt kaxig förra veckan då jag mådde toppen (nja... eller ganska bra iaf) när både Andreas och Benji var dåliga med feber, värk i kroppen, halsont m.m.
Idag mår jag SKIT! Kom lite smygande halsont igår, en helvetes hostattack när jag skulle sova, några till inatt och idag supervärk i hela kroppen... Och inte mår man bättre av att jag ska skriva slutprov i rättskunskap imorgon och har NOLL motivation.

Men en sak som ger mig motivation är detta

Studiestatistik Poäng Max Försök Omdöme
Diagnos 1.1 5 5 1
Diagnos 1.2 5 5 2
Redovisningsuppgift 1 MVG
Diagnos 2.1 5 5 2
Diagnos 2.2 5 5 1
Redovisningsuppgift 2 MVG
Diagnos 3.1 5 5 1
Diagnos 3.2 3 3 1
Redovisningsuppgift 3 MVG
Diagnos 4.1 5 5 1
Diagnos 4.2 5 5 1
Redovisningsuppgift 4 MVG

Min studiestatistik från spanskan. Ska nog göra en ny spanska uppgift idag, för detta kan man ju inte bli annat än lycklig över. fast iegentligen borde jag plugga rättskunskap och småföretagande i första hand just denna dag. Får se hur det blir med det, allt ska ju göras...
Nä, nu måste jag fortsätta. Alvedon och rinexin är mina bästa vänner idag, nu kör vi!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback