Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Brr...

Här kommer bilden på våra snygga fotöljer som inte ville laddas upp igår, men nu så!

Har suttit och pluggat nu x antal timmar och jag är rätt trött i huvudet. enkla saker blir för mig stora och svåra just nu. Ska skriva någon form av rapport i Engelska C och jag kommer inte på något intressant ämne. Läraren ger förslag som fotbollshuliganer, Loch Ness, New Age eller arrangerade äktenskap i Indien. Det ger mig ingen inspiration alls. Jag funderar lite kring tvångsäktenskap i Sverige eller kanske Münchhausen by proxy.. Måste komma igång NU!!

För övrigt har jag fått flera bra besked de senaste dagarna. Klarade mitt rättskunskapsprov väl och fick VG på kursen, ett betyg jag är nöjd med, med tanke på hur mycket tid och energi jag lagt ned.
Dessutom talade jag med rektorn iförrgår om det får lov att räknas till mitt lutbetyg eller om jag måste läsa om HELA gymnasiet, hon hade ju inte bestämt sig sist, men nu ringde hon och sa att det räknas till mitt betyg. MEN att jag måste vara klar med alla kurser till den 15 december, dvs betygen måste vara satta tills dess. Nu är det full speed som gäller!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback