Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Bussöndag!

Blev väckt av en liten buse redan 02.30 (!!!!) som glatt låg i sängen och sjöng -mamma, pappa, se så stor jag är. hej!" han älskar verkligen den sången och startar de flesta mornar med att sjunga den. Dock var det inte sååå spännande vid denna tiden tyckte vi och tillslut lyckades älskling få honom att somna om. Sedan var det uppstigning 05.45 och jag fick lov att sova lite till, har en så tråkig huvudvärk och är väl egentligen lite oroad och borde kanske åka och ta blodtrycket, fast det borde väl knappast kunna vara havandeskapsförgiftning så här tidigt i graviditeten...

I vilket fall har han varit vildare än någonsin idag, pluttungen min, källaren såg bokstavligt talat ut som om någpn släppt en bomb där och när jag gick till honom lite senare på morgonen så röjde han runt i hela köket också. Man kan ju inte annat än att skratta, busigare och charmigare unge får man leta efter. helt underbar och skänker såå mycket glädje. Nu är han dock lämnat hos farmor och farfar en stund (farmor saknade honom) och jag har fått en del pluggat, men man måste pausa emellanåt ;)
Om någon timme ska jag hämta honom igen och jag tänkte vi skulle ta med hundarna och mamma och åka till åsen och gå en promenad och fika.. har nämligen Spike här i helgen..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback