Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Hjälp!!!

Har haft GRYM huvdvärk i flera dagar nu och den ger inte med sig. Igår var jag först hos tandläkaren och passade då på å kolla om det kunde vara så att jag hade nån inflammation som kunde utlösa huvudvärken, men icke. Efter det var jag hos barnmorskan, alla prover ok och jag fick lyssna på lilla hjärtat i magen :) men inge svar på huvudvärken där heller.  For vidare till doktorn som kollade lite och sedan skickade mig till akuten. Jag tänkte direkt hjärnröntgen och tumör. Men de trodde att det trots allt var en form av migrän. Fick recept på migräntabletter som de självklart inte hade i Laholm (grrr!!!) men efter mycket tjat och en oerhört snäll och hjälpsam apotekare fick jag med mig 2 tabletter hem. Tog en imorse när huvudvärken började slå till och ja, till INGEN nytta, hjälpte liiit liite men inte mer än vanlig panodil. Suck!

Fick lite massage av älskling nu ikväll och insåg att det kanske inte står helt rätt till i nacken, var hos massören med hästen idag och får nog ringa å boka tid hos henne till mig med. Snarast.
Nu är jag färdigbubblad och bvlodsockret har äntligen gått upp, så nu ska jag sova!!!

jag har världens busigaste och sötaste son, han ville så gärna spatsera runt i mina regnstövlar härrom dagen..





Liselotte
10 October, kl. 16:13 | Blogg;

En kompis till mej med migrän,svår huvudvärk....hon gick till sin kiropraktiker,han tryckte på nått inne i munnen! Det hjälpte henne! Konstigt! Kram.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback