Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Snåljåp!

har insett att jag måste köpa en vinterjacka, antingen en stoooor eller en gravidmodell. Jag köpte en under förra graviditeten men det är en ganska tunn kappa och blir det en likadan vargavinter som vi hade förra året så är risken att jag fryser till is i den. Och jag har precis insett att när det kommer till at handla kläder till mig själv är jag en riktig snåljåp. Kanske mest av den anledningen att jag förmodligen inte kommer vara såhär tjock till nästa vinter så då kommer jackan bara användas ett år!!! Fast visserligen har jag letat lite skor till mig själv och även där är jag snål och jag kan ju ha samma skor i mer än en säsong..
Tycker denna är lite cool, men frågan är hur rolig den är sen??





Tess
10 October, kl. 21:59 | Blogg; http://isset.blogg.se/

Går alltid att sälja den eller ge bort den sen om du känner att den inte passar längre.. :)

Monica
10 October, kl. 13:43 | Blogg;

JAg förstår ditt dilemma Maria ;) Sitter ju i samma sits... Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback