Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

SPAdags!!!

Om en vecka ska jag tillsammans med några fina vänner unna oss en eftermiddag/kväll med SPA och lyx på hotell Skansen i Båstad. Detta väntar mig då:

Rengöring, peeling och mask för ansiktet med avslutande ansiktsmassage i skön kräm. Medan masken verkar får du en härlig skalpmassage. Du får också mjukgörande fotpeeling, uppfräschande fotmask och energigivande fotmassage. Vi ger även dina händer mjukgörande inpackning och massage.

Längtar!!!


Ikväll har jag strukit kläder i nästan 2 timmar, nu är ryggen mör och hade behövt lite massage. Dessutom, av storleken på klädhögen att döma, har jag minst två timmar till innan "strykhögen" är borta. Puh!
Nu ska jag krypa ner i en nybäddad säng, jämte världens finaste Benjamin.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback