Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

underbar helg

Jag och benjamin har verkligen haft en helt underbar helg.. Vi har mestadels myst, busat, lekt, myst, busat och lekt igen. Vi har verkligen en helt fantastiskt underbar son. Han knockar mig dagligen med sin härliga charm och sitt kloka sätt. Jag får ofta tårar i ögonen och får nypa mig själv i armen för att förstå att han faktiskt är min, att han är vår skatt! Underbara, underbara du, mamma älskar dig så djupt och så stort att det inte finns ord!

I eftermiddags fick Annie och Fredrik njuta av Benjamin under ett par timmar och jag fick ge mig ut i solen på en härlig ridtur, det var såå underbart och jag och min älskade Bengan (snart 24 år!!!) fick ett par härliga galopper och jag skrek av lycka! Helgen avslutades med ett besök hos älskling på jobbet, jag åt pepparstek och benjamin fixade en egen coctail med vatten, potatis, pasta och broccoli. Mums! Nu sover han gott i sängen och jag tänkte faktiskt göra detsamma. Har mycket att plugga imorgon, sätter hård press på mig själv och i veckan ska en kurs vara klar! Så vi hoppas på en bra natt så att energin är där den behövs imorgon.


Härlig utsikt!

Min älskade gamla goding, tack för att du finns!

älskade

kärlek





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback