Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Underbara torsdag

Vilken fantastisk dag vi haft idag. Vi har i eftermiddag bakat bullar tillsammans jag och Benji, när degen och bullarna jäste dansade vi som vildar i hela huset, främst till Zvampen med Elecric banana band, men även maja piraja funkade fint. Helt underbart och det har varit mycket skratt och glädjetårar idag. Så underbart det är att vara mamma!!


Fick god hjälp med utbakningen av bullarna, tills han insåg att de faktiskt gick att äta och då ville han klart provsmaka på alla!


Någon älskar verkligen ALL teknik och det är svårt att få en bild där han inte pekar på kameran och tjatar på sitt lilla vis om att få den..

Bullarna blev för övrigt sjuuukt goda, har min fars fru som bullförebild, för hennes bullar är bättre än utsökta, men jag undrar om inte dessa var bättre, eller iaf lika bra!

Ikväll har jag varit på föreläsning för Bo Hejlskov, en psykolog som verkligen är värd att lyssna till! Inspirerande och kul. Nu ska jag få i mig lite nässpray och sedan behöver både min kropp och mitt huvud sova!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback