Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

HÖST!

Vilket höstväder det är ute, riktigt mysigt att sitta inne och lyssna på. Har varit oerhört frusen hela dagen och vinterjackan fick åka fram när jag skulle hämta skatten på dagis i eftermiddags. Har hela dagen längtat efter att få sätta mig i bastun men nu när tillfälle ges är jag plötsligt varm!! Har gjort en oerhört god middag idag, lax på spenatbädd bjuder på länken till receptet.

Mamma ringde precis och berättade att hon hade varit i stallet, Chico hade gått bra för Jenny på träningen och ingen är gladare än jag över ett sådant besked. På lördag ska vi ha lite linförarträning med Rickard och jag hoppas vi kan få några användbara tips. Nästa helg är det dags för tävling igen, jag ska lina Vanzetto, något som jag egentligen slutat med (igen!!) men Ida som tagit över har ingen linförarlicens och kan så inte skaffa förrän till våren så jag ställer med glädje upp och hjälper till under höstens tävlingar. I övrigt är jag så glad över att kunna lämna över till en så seriös och glad tjej som Ida. Hoppas verkligen hon fastnar för denna sport precis som jag! Chico kommer jag bara lina varannan vecka, så att jag slipper skaffa barnvakt den veckan andreas jobbar, Jenny kommer lina honom den andra veckan och hon hjälper även till å rider honom. det är så underbart att ha hittat bra folk som är intresserade av att hjälpa till och ställa upp! TACK!

Chico och Malin i Flyinge i januari.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback