Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tjejmilen

Jag har varit i Stockholm i helgen och gått :( tjejmilen. Hade som mål att springa så mycket som möjligt men känner att det är viktigare att ta hand om den lilla fripassagerare som  jag bär med mig. Men jag gick tjejmilen och det känner jag just nu att det var en bedrift i sig, för vi gick inte i snigeltempo utan spatserade på så gott benen gick..

Vi hade dessutom en trevlig men alltför kort helg i huvudstaden. Visserligen skönt att den inte var längre för då hade jag längtat hjäl mig efter Benjamin. Nu är jag alldeles för trött flr mitt eget bästa och har en lång arbetsdag framför mig imorgon, liksom idag, men oh, jag gillar det jag gör!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback