Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tung men vacker dag

Idag har jag gjort något av det jobbigaste jag gjort i mitt liv. Idag begravdes lilla Signe. Lilla vackra Signe som aldrig fick se dagens ljus. Idag sjöng jag för allt var min röst var värd för att göra stunden till ett vackert minne för Signes föräldrar och släkt. Jag bröt ihop flera gånger under den vackra men ack så jobbiga stunden i kyrkan och efteråt brast det lite till. Älskade vänner har fått vara med om något som ingen människa bör utsättas för. Att förlora SITT barn. Jag är idag extra tacksam över min fina familj, mina underbara vänner, min fantastiska man och min älskade son!


Glöm inte att ta vara på livet och dina kära!





Jenny
09 September, kl. 06:29 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Har inga ord att skriva bara att det gör ont i hela mig att läsa ditt inlägg! Livet är grymt orättvist ibland. Kramar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback