Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

2 veckor kvar

Idag är det 2 veckor (och en dag) kvar till Vårruset...
Dagens löprunda kändes bra, det går verkligen framåt. Springer mycket mer än vad jag går och framförallt orkar jag lyfta bättre på benen och springa fortare. Härligt! Förra onsdagen sprang jag konstant i drygt 15 minuter, denna gången blev det 2 småpauser. Jag har funderat en del kring det. Förra onsdagen hade jag lite lågt blodsocker när jag vaknade så jag hällde i mig ca 2 dl proviva innan jag sprang, kan det vara det som hjälpte till? Jag hade verkligen supermycket energi då. Idag låg jag högt på morgonen, hade lågt blodsocker igårkväll och antar att kroppen tillsatt en rekyl och att det var därför det låg högt. Och det var ingen höjdare att springa på i jämförelse. Kanske kan en liten lsockerkick vara en grej innan jag springer. Ska garanterat testa det på Vårruset iaf..

Dagens motivation: längtade ut efter en uppehållet som kräkandet påtvingade :(
Dagens väder: Mulet, ljummet, vindstilla. Alldelels perfekt!
Dagens musik:
Kom igång-Loreen-My heart is refusing me. Vilken låt, i love it. Varför vann inte den melodifestivalen???
Håll igång- The black eyed peas - The time (dirty bit)
Varva ner- Jason Mraz - You and I both, den akustiska versionen
Dagens känsla: Härlig känsla i hela kroppen!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback