Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ängelholms hembygdspark



vi får nog åka och kolla in killingarna snart :)





Vilken härlig helg vi haft! Ängelholms hembygdspark är fantastisk. Lillskruttan var tyvärr på dåligt humör och ville inte ligga i vagnen, men tack och lov smittade hon inte oss med det.. Benjamin var överlycklig så det blir garanterat fler turer dit.

Idag har jag, syster och Li varit på voltigetävling på örs, chico gick kanonfint. vilket jobb jenny gör med honom. På söndag är det tänkt att jag ska lina honom och även annandag påsk. Hoppas han väljer att lyssna på mig med...

nu ska jag lämna liten dotter till far sin för jag behöver SOVA!!!

Förresten, läser du min blogg på arbetet? besökarantalet sjunker markant på helgen...





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback