Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fredag

Ikväll har vi ätit hemmagjord pizza som faktiskt var helt ok. Jag är inget fan av pizza direkt och ska jag äta, ska det antingen vara utomlands, pizza hut eller hemgjord. De två första alternativen var smått omöjliga denna afton så det fick bli alternativ 3. Och det dög, helt ok faktiskt, tom Benjamin åt en del

Resten av kvällen har ägnats åt så ska det låta. Ett ganska bra program, har dock svårt för klämkäcka Lotta Engberg men ibland får man stå ut.. Nu börjar jag bli trött för dagen, har en fullspäckad dag imorgon så man kanske ska vara trist å gå å lägga sig redan nu?? Benjmain sover redan i vår säng och jag älskar sova tätt intill honom så varför inte??


Vackra vackra, älskade Benjamin. Jag älskar dig så-





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback