Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Middagsvila



Mina älsklingar vill inte sova! Har fått hit syrran som tog benjamin på en biltur och hoppas han somnar där, han blir odräglig ikväll om han inte får sova, för att inte tala om mig. Har precis lagt Li i sin vagga som hon helt plötsligt sover så gott i, jag lade dit fårskinnsfällen igårkväll och inatt och i förmiddags har hon sovit gott där. Hoppas hon gör det nu med..

Imorgon ska vi på voltigetävling i Våxtorp, ska lina Chico för lag 2. Spännande värre. Linade honom i onsdags för lag 1 för första gången sen i december typ och de körde igenom hela küren och jag är ganska nöjd, han har ju inte gått trekür på ett tag heller. Men imorgon är det grund i galopp och kür i skritt, vilket känns lagom. Det ska säkert gå bra...

Nä, nu lägger jag mig i sängen en stund, hoppas hon kommer hem med en sovande Benji snart...





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback