Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Noll motivation!

Idag var det riktigt svårt att ta sig ut. Vädret var dåligt, kroppen ond och trött och jag hade verkligen ingen lust. Dessutom hade jag lågt blodsocker när jag gick upp så jag kunde inte springa direkt :(
Men jag tog mig ut och tänkte att jag kan ju alltid gå i alla fall men till slut fick jag upp farten och sprang mer än vad jag brukar trots att benen var sååå tunga, knäna gjorde ont och så även fotleden. Tror att kroppen mår bra av en extra dag vila i helgen..


Dagens motivation: fanns ingen, inte alls faktiskt!
Dagens väder: grått, kallt, kall vind och lite duggregn
Dagens musik:
Kom igång-Sahara Hotnights-Visit to Vienna
Håll igång-Danny - In the club
Varva ner-Sarah Dawn Finer - Home
Dagens känsla: tungt och segt





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback