Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Mammaledigheten är slut!

Det blev ett s.k. abrupt slut på min mammaledighet, imorgon börjar jag jobba!
Fatta att jag fick jobbet! det är verkligen perfekt, lite för bra för att vara sant.
Det är ett jobb som resurspedagog i en F-1a i Ysbyskolan. 65% och med tider som passar ihop med Andreas jobbtider. Som sagt, nästan för bra för att vara sant. Det enda negativa är att det bara är över denna termin men visserligen chansen är stor för förlängning till våren. Åh, jag är SÅÅÅ glad!

Så ikväll ska jag fira med lite lite chokladpudding och MASSA grädde och gå och lägga mig SENAST 22.00





josse
08 August, kl. 21:34 | Blogg;

lycka till Maria!

Jenny
09 September, kl. 18:57 | Blogg; http://[email protected]

Massa grattis. Hoppas du hade en toppen dag på nya jobbet. Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback