Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Min stora pojke!

Jag blir dagligen överumplad över hur stor och duktig benjamin är, imponerad över allt han kan och allt han lär sig så fort. I förrgår när vi gick hem från dagis berättade han att han lekt med en annan pojke. Han kopplar ihop personer, igår berättade jag att vi skulle få besök av en man som heter Ola och hans tjej Sandra och deras bebis. Benjamin svarade genom att säga Ola och sedan Jack. (Ola är min morbror och Jack min kusin för de som inte vet)

När vi kör hem till farmor och farfar pekar han ofta på morfars hus och säger morfar, likaså om vi kör försbi mormors hus.
Han pratar redan i enkla treords-meningar, tex. Minna med ut. Minna är hans smeknamn på sig själv.

Jag är verkligen så förälskad i denna underbara, fantastiska unge. Mitt barn, min son.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback