Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

110102

Vilken härlig dag vi haft, en riktig söndag...
Pulkaåkning, fika hos härliga vänner och middag hos svärmor har vi klarat av och allt har varot supertrevligt. Nu är jag dock trött, fortfarande inte hämtat mig sen nyår och natten till idag blev sådär, Benjamin skulle dela kudde med mig och jag sov på minimal plats.. Plus lågt blodsocker vid tretiden..Det blir nog sängen nu med en gång, visserligen hade jag velat mysa med älsklingen en stund eftersom han jobbar igen nästa vecka, men han är nog lika trött han så det blir nog sängen.


Det var någon som verkligen njöt av åken och sa mer! mer! nästan innan pulkan hade stannat..

Lätt nöjd!


Vi tog en liten fikapaus med, eller rättare sagt jag gjorde, Benji var inte intresserad och Andreas var för varm på varm choklad... konstigt..

Nähä, god natt!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback