Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

EGO eller?

Med risk för ett provoserande inlägg.

Satt och väntade på min tur på apoteket igår när det kommer en kvinna och sätter sig jämte mig och jag får bokstavligt talatr andnöd. Hon luktar sååå mycket rök, det var så oerhört äckligt. Så egoistisk man varit, tänkt att jag gått omkring i flera år och förpestat andra människor så, FÖRLÅT alla ni!!!

Sen är frågan, är man egoistisk om man röker, är egentligen inte det mest egoistiska man kan göra att sluta röka, för då tänker man ju faktiskt på sig själv.. Man kanske kan säga att det finns två typer av egoism, en positiv och en negativ.
Jag läste för övrigt härrom dagen i någon tidning att Sverige spås vara rökfritt år 2026 eller va det nu var. Men hur fantastiskt vore inte det. Wow. Jag hoppas det stämmer, men tror dock inte att det gör det.
I vilket fall, till alla er där ute som valt att vara positivt egoistiska och slutat röka, STORT GRATTIS!!! Ni är fantastiska!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback