Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

En vanlig måndag...

Så var en helt vanlig måndag snart till ända. Vi har myst i simhallen, vilat, busat med bästaste syster/moster Malin och färgat hår. En lugn och bra dag faktiskt..
Imorgon ska jag till MVC för sista gången denna graviditet, från och med nästa vecka börjar jag gå på KK i Halmstad, hoppas pyret vill komma ut i tid för jag pallar inte köra in där flera gånger i veckan i flera veckor..

Nu ska jag gå och lägga mig brevis en hostig Benjamin, sjukt jobbig hosta som blev bättre ett tag men nu blivit riktigt jobbig för honom. Även jag har mina nattliga hostattacker. Får kanske bli ett samtal till farbror doktorn imorgon, stackaren hostar ju sönder sig..

Benjamin pratar konstant om bebis, tror inte han fattar att det ska komma ut en bebis från mammas mage, eller vad en bebis egentligen är, men han klappar och pussar på magen och säger bäbis och det finns inget i världen som får mitt hjärta så varmt :)


Puss bebis!
Fotot is taken by syster som för övrigt tog massa fina bilder på magen, vill ha dem nu sis ;)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback