Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Lite lite piggare

Nu känner jag mig äntligen liiite bättre, men fortfarande inte helt bra. Sjukt segdragen influensa det här.. Stackars lille Benji har fortfarande feber. Idag har han vilar och vilar och vilat igen, skönt att han kan sova ordentligt, förhoppningsvis blir han bättre av det.

Idag kissade Benji på pottan för första gången, mammas stora kille, nu ska vi försöka fortsätta träna och göra det till en rolig grej så lär han väl sig det såp småningom..


Jag håller på att bli fullkomligt galen påmitt blodsocker, jag har sänkt mina insulinmängder massvis de senaste dagarna och ändå har jag lågt blodsocker hela tiden. Hoppas på att min läkare ringer imorgon så att jag kan diskutera det med henne.. Många tar mycket mindre insulin de sista dagarna/veckan innan förlossningen startar men det känns ju inte som om det tänker sätta igång riktigt än.. eller?






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback