Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Middag i Båstad

Ikväll blev det middag hos älsklingen i Båstad. Jag fick dessutom med mig mamma dit, vilket var extra mysigt. Vi hade turen att det var oerhört lugnt i restaurangen när vi åt vilket alltid är skönt när man har en otämjd Benji med sig.
Har i övrigt haft en bra dag, men nu börjar magen ta ut sin rätt på min energi, det nästan krävs dagliga vilopauser för att orka med. Syster har varit här i eftermiddags och vi har haft fotostudio här hemma, resultaten får jag visa den dagen hon fixat färdigt bilderna, men några riktigt fina fick vi till. Och MÅNGA underbara bilder på Benji, han är ju som gjord för att fotas...

Svårt det där med bilder förresten, bad mamma ta en bild på mig och Benji, den utan blixt blev för grynig och den med blixt för ljus...







Åsa Nilsson
01 January, kl. 23:01 | Blogg; http://blommis86.blogspot.com

Måste hålla med dig, han är gjord för att fotas :) Grymt söt! :)

Hoppas allt är bra annars!

Kram Åsa

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback