Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

vecka 37

Herre gud, va hände??
Idag går jag in i vecka 37, dvs jag har gått 36 fulla veckor idag. Oj oj. Tiden flyter fram i rekordfart!!! Om en vecka räknas jag som fullgången och bebisen är välkommen att komma precis när som! Tycker att vi har fixat det mesta nu med så det är bara BB väskan som ska packas sen får du gärna komma ut. Ja.. inte förrän den 5e februari om älsklingen får bestämma, men för mig får du gärna komma ut någon dag innan dess..

Jag är så sjukt gottesugen, hela tiden.. Något jag inte direkt varit de senaste typ 8 månaderna, så näää det behöver inte komma tillbaka nu. Blir nog en apelsin eller annat gott nu ;)





Johanna Strid
01 January, kl. 08:03 | Blogg;

Åh fina fina fina!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback