Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vinterdag och årsbok

Vilken fantastisk vacker vinterdag vi haft idag.. Vi började dagen med lite pulkaåkning och en promenad runt kvarteret, något som normalt sett är avklarat på en kvart men nu tar ungefär en halvtimme. Galet stor mage och många sammandragningar drar ner tempot rejält!
Eftermiddagen spenderades hemma hos mamma med fika och mys och fredagskvällen avslutades med lite Lets Dance.



Älskling var duktig och skottade, synd bara att det nu ska regna imorgon :(



Fick hem min "årsbok" idag som jag tidigare beställt. Den var så fin. Ska definitivt göra böcker från föregående år och andra händelser som bröllop. Det är så roligt att ha sina bilder samlade i en fin bok. Jag blir ju aldrig färdig att fixa med album så detta passar mig perfekt. Denna bok var från 2009 eftersom jag började göra den innan 2010 var slut, men nu får jag nog göra en från 2010 med.

Framsidan


Visst ser det fint ut? Kul att magen är så stor att den hamnar i bild utan att jag märker det...





Cajsa
01 January, kl. 09:41 | Blogg;

Var hitta man detta?

Maria
01 January, kl. 10:13 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

Jag beställde denna via photobox.se men det finns även på fuji och tidigare har jag beställt från japan photo. Sistnämnda anser jag vara bäst.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback