Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

In paradise!

Igår var vi på en "internationell matmarknad" som reser runt och som nu var i Båstad. Även förra året besökte jag denna marknad men då kunde jag bara längtansfullt titta och lukta på alla ostar och korvar eftersom jag var gravid..

I år fick jag dock köpt lite mer; spansk fuet (min favoritkorv) chevre, någon annan fransk god ost och belgiska kokoskakor var en del av det som fick följa med mig hem :) Dessutom hade min underbara mor köpt hem fina korvar från Frankrike. Korv med smak av basilika, karibien, aioli och min favorit Chevre. dessutom en korv med hasselnötter i, dubbelt gott liksom. Korv av denna typ är bland det bästa jag vet, italienska, spanska och nu även franska typer av "salami" är fantastiskt gott. 


In korv-paradise!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback