Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Jaaaa! Äntligen!

Jag har precis kommit in från en löprunda, som jag längtat efter denna dag!!! Jag har inte sprungit sen i slutet på maj då det var vår, det grönskade, syrenerna doftade och sommaren var på intåg. Nu, nu äntligen har denna hemska, segdragna förkylning gett med sig och jag fick äntligen snöra på löparskorna och ge mig ut! Efter en varm och svettig dag kom äntligen regnet och i detta uppfriskande, fantastiska sommarregn gav jag mig ut.. Och det bästa av allt, mycket av orken är kvar, jag sprang ca 3 kilometer i ganska högt tempo och skulle säkert orkat mer. Jag tackar barnvagnspromenaderna för detta. På tisdag ger jag mig ut igen och jag längtar såååå tills dess. Tjejmilen here we come!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback