Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

mmm... vilken härlig dag!

Vilken underbar dag vi haft. Vi for ner till Ängelholm och hembygdsparken, vilket vi inte var ensamma om, herrejisses med folk!! När det var sovdags för benjamin gick vi in till stan och åt underbart god lunch på baratapas, mums! Vi hann med lite shopping på vägen hem och när vi kom hem ammade jag Li och sedan for jag in till Halmstad för lite mera shopping :) Klänning till dopet är inhandlad, både till mig och Li, nu är det bara Benjamin som behöver något fint att ha på sig.

Igår träffade vi prästen, han är ju helt underbar måste jag säga, går du i giftastankar så gift dig i Båstad  eller Östra Karup och se till att få Per Thelander som präst, han är helt fantastisk!

Nähä, nu ska jag sova, klockan är mycket och jag lär väl gå upp ett antal gånger innan morgondagen gryr så dags att krypa till kojs!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback