Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Sorg och framsteg

Jag känner sån enorm sorg med och för alla inblandade i de tragedier som nu skakar Norge och världen. Jag blir rädd för vårt samhälle och en inre oro gnager i mig.
Jag kramar mina barn lite extra och vill helst ha dem båda nära,nära hela tiden. Nu har de båda somnat, i varsinn säng i varsitt rum.Blir ensamt att lägga sig idag :(

Idag har Li fått sin tredje tand,en liten vass en har kommit fram i överkäken. Hon har varit gnällig och sovit lite oroligt i ett par dagar så ikväll fick hon en alvedon och nu verkar hon sova gott *peppar peppar*

Även Benjamin har gjort framsteg. Han går ofta naken här hemma och den senaste tiden har han varit sååå duktig, gått in på toaletten själv och dragit fram pottan, kissat, hällt ut det i toalettstolen och spolat! Idag kom han springande och sa att han var bajsnödig och så satt jag med honom på toaletten och så var det avklarat med, min stora superduktiga kille.



Malin tog mängder med fina kort på mina älskade barn igår. Tack sis!

Om en vecka är det dop, här hittar ni Lis önskelista --- länk





Tilda
07 July, kl. 10:29 | Blogg; http://hantverksgatan.blogg.se/

UUUUUnderbar bild!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback