Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Dagens runda

Jag kom ut idag med, vaknade halv 8 och stod i joggingskorna redan kvart i. Apropå joggingskor så känns det som om mina börjar ge upp. Kanske dags att åka och köpa ett par nya, kan ju önska mig i födelsedagspresent, fyller ju år om en vecka.. Löparbyxor behövs med, jacka är redan beställd :)

Vädret var underbart idag. Dock var det lika jobbigt att röra på sig idag som i måndags, men inte värre iaf ;) Enligt träningsschemat som jag följer ska jag bara vara ute i ca 15 minuter men min sunda tar nästan 30 minuter, men jag håller mig ändå till att gå 5 minuter - jogga 1. Ungefär, kollar inte klockan så noga så jag tror snarare att jag går lite mindre och springer lite mer, men jag slutar iaf springa innan jag blir helt slut. Längtar så tills det blir lättare!

Dagens motivation:
solen!
Dagens väder: sol, nästan vindstilla, ett par plusgrader
Dagens musik:
Kom igång - Billy Jean - Michael Jackson
Håll igång - Rytmen av ett regn - Millas mirakel
Varva ner - Breath easy - Blue
Dagens känsla - VÅR!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback