Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Liten i stor säng



Sessan sover absolut godast i vår säng och jag är inte den som tänker bråka för att få henne att sova hela nätterna i sin vagga eller säng. Ibland sover hon några timmar i sin vagga och då passar jag på att bre ut mig så mycket som möjligt. Benjamin har börjat sova hela nätter i sin säng, vilken lycka! Och detta trots att vi inte jobbat speciellt för att han ska göra det, det har bara kommit av sig själv. Duktig kille!

Nu är Benjamin lämnad på dagis, jag har ätit frukost och lillsessan sover i babysittern (något jag fortfarande är fascinerad av) Andreas stimmar om städning, något som ständigt står på schemat i detta hem och förmodligen i många andra småbarnsfamiljers.. Får väl hjälpa till innan han blir mer stimmig. Fast jag ska nog ge mig ner i källaren och ta tag i tvätten, I love my mangel!!





Amanda
03 March, kl. 19:44 | Blogg; http://justlovemyway.blogg.se/

Tack så mycket! :) det är Tord som tagit den tror jag

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback