Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Delmål 1 - vår ruset!

Idag var det dags för första formkollen. Första delmålet på väg mot tjejmilen 2011. Målet för dagen var att springa så mycket som möjligt, känna av formen, känna av lusten. Jag och syster min var taggde till tusen och gav oss iväg med peppande musik i öronen. Malin sprang före mig med lätta, dansanta steg. Hon såg ut som en vacker svan i mina ögon och medan hon svävande fram kände jag mig som en klumpig elefant bakom. Men jag sprang på. Och det kändes bra, hade några kritiska punkter vid 3 och 4 kilometer ungefär men sen rullade det på riktigt bra. Och jag sprang slutligen hela rundan utan att gå en endaste gång! Heja mig! Kom i mål på 34 minuter blankt, något jag är riktigt nöjd med. Tänk att för 6 veckor sedan orkade jag knappt springa i en minut innan jag behövde gåpaus, nu sprang jag i 34!! Wow. Nästa delmål blir "England runt" i Markaryd om knappt 4 veckor. Tror jag ska sätta upp målet 30 minuter. Låter väl rimligt.



Måste dock hitta nya byxor omgående, jag tappar mina. Gott tecken?
Nu har ag tagit en lååång dusch, lillsessan har precis somnat och jag ska krypa ner jämte min fina man i sängen. Godnatt och fantastiskt kämpat idag alla vårrusare!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback