Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

God sömn och första tanden!!!

Li håller på å få sin första tand!!! Må hon inte bitas med den bara, då vet jag inte vad jag gör. Benjamin fick sin första tand när han var knappt 8 månader och Li nu redan alltså. Galet! Inte konstigt att hon dräglat som bara den. Dessutom verkar hon få den andra kort inpå med, man ser den redan och kan ana den när man känner på tandköttet, lilla pyran min!
Jobbigt bara när man söker på hur man ska lindra det för alla tips är ju för äldre barn, det enda jag kan göra är väl alvedon om det är riktigt illa och lägga in hennes bitring i kylen..

Så gott och tryggt jag sovit inatt, en gång har jag vaknat och kollat så att apparaten blinkat som den ska, helt underbart skönt. Varför köpte jag inte en sån här tidigare?

Fick en bild från syrran härrom dagen, på Benjamin från Krumke förra året, lilla älskade goding!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback