Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Igång igen

Efter vi handlat på Maxi idag körde Andreas och släppte mig på Höka, dags att känna av kroppen efter tisdagens vårrus! Knät har kännts bra men jag ville vara snäll mot kroppen och springa på mjukt underlag. Och inte heller ville jag pressa kroppen så jag tog den korta slingan, dvs 2.5 kilometer. Kroppen kändes lite stel i början men blev bättre och bättre och jag kunde faktiskt springa oavbrutet utan gåpaus. Skönt!

Dagens motivation: springa på slingan skulle bli annorlunda och kul!
Dagens väder: sol och ca 16 grader i skuggan
Dagens musik:
Kom igång- Alcastar - Alcasar
Håll igång- Yeah 3x - Chris Brown
Varva ner- blev ingen varvaner låt idag :(
Dagens känsla: längtan efter att orka mer!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback