Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Kvällens runda

Kom ut på en sen, men oerhört skön runda på drygt 5 kilometer idag, jag älskar verkligen att springa, det är sååå kul. Helt sjukt, hade du frågat mig för ett par år sedan vad jag tyckte om löpning hade du förmodligen fått ett svar i stil med -löpning är för idioter, det gör ont och är för övrigt inte kul någonstans.
Tänk va man kan ändra sin inställning. Jag vill inspirera och övertala alla jag känner och ni andra med.
Jag älskar Asics reklam " Running releases more than just sweat" så sant så!

Idag har vi dessutom gått nästan 6 kilometer med vagnen så kroppen har fått sitt :)
På onsdag blir det en lugn, kortare runda för att vara riktigt fräsh i benen till "England runt" på lördag, heja mig!


Sprang i nya, vackra omgivningar idag

Lite hinderpå vägen dock :) Bilderna blev lite suddiga eftersom jag sprang samtidigt





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback