Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Snabbmatsvecka

När jag summerar veckans matintag så inser jag att vi levt mycket på s.k. "snabbmat" denna vecka. Enformig sådan också. Lax med broccoli i princip nästan varje dag. Tur att lax och broccoli är nyttigt. Det har även slinkit ner lite haricot verts och en massa hemmagjord pesto med citron. Mums va gott det är! Dessutom går det sjukt snabbt att fixa, därav namnet snabbmet, eller?  Nyttig snabbmat, me like a lot!

Imorgon ska jag dock bryta denna laxtrend eftersom vi ska ha familjekväll med Benjamins dagis, blir nog grillad korv till Andreas och Benjamin och pastasallad till mig, inte helt fel det heller.

Jag har varit trött och grinig hela dagen... och hungrig!!! Känner mig tung i kroppen och har iunte alls samma längtan efter löpturen imorgon, hoppas det känns bättre imorgon bitti, en liten runda måste jag ju ut på åtminstånde...



Kanske helt enkelt ska göra som mina älskade barn, sova?





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback