Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Söndag

Lille plutten verkar vara på bättringsvägen, ingen feber idag på dagen men lillkillen kändes varm ikväll så han fick en alvedon som förhoppningsvis ska hjälpa honom att sova gott. Vi har verkligen haft två kaosnätter med mycket gråt och hysteriskt skrik, inget kul att se sin älskling så ledsen. Li verkar inte ha blivit smittad *peppar peppar* hoppas verkligen hon klarar sig.
Det är inte så lätt att få en liten plutt med mycket spring i benen att vila, så fort alvedonen kickar in blir han sitt vanliga jag, om inte ännu piggare och busigare..

Det blev ett litet litet kalas igår, mamma och malin kom. Fina kusin Pontus hade kommit ner från Göteborg så han var här en stund med, likaså kusin Jack och Milan. Benjamin fick fina presenter, och jag kan inte annat än att söga tack , vilket fin familj vi har! När de hade åkt kom även markus och anna en stund, dock hann jag inte umgås så mycket med dem eftersom Voizone kom hit och övade.

Idag har det varit voltigetävling på hemmaplan, härligt väder och en nöjd Li gör att jag summerar dagen bra och lägger den till minnet som en fin dag. Dock är jag trött så snart blir det sängen för min del..


jordgubbstårta...mums!

plutten som inte äter tårta fick en liten skål med godis..

En liten alldeles lagom studsmatta fick han i present!



lite läskigt att hoppa själv...



"Minna kimmar fort"





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback